Ons Dak is een sociale woonmaatschappij in Noordoost-Limburg. Ze verhuurt 2100 woningen, verspreid over vijf gemeenten: Maaseik, Kinrooi, Dilsen-Stokkem, Bree en Oudsbergen.
Een enthousiast team van medewerkers staat elke dag klaar om ‘correcte service in woonkwaliteit’ te bieden. De beleidsverklaring, missie en visie van Ons Dak staan hierbij centraal.
Een goede samenwerking tussen Ons Dak en de andere Limburgse woonmaatschappijen verloopt via Woonplatform Limburg. Bekijk het filmpje over woonplatform Limburg.
Ons Dak is een coöperatieve vennootschap met aandeelhouders en een raad van bestuur.
Bekijk het bedrijfsfilmpje van Ons Dak.
Lees het uitgebreide visitatierapport.
Correcte
Binnen de wettelijke bepalingen waarbij niemand een voorkeursbehandeling kan krijgen ongeacht zijn situatie of de personen die hij kent.
Service
Correcte service op administratief, technisch en sociaal gebied. Mensen mogen rekenen op de medewerkers van Ons Dak.
In
Een productaanbod met een correcte service inbegrepen.
Woonkwaliteit
De organisatie van Ons Dak is er op gericht om niet enkel woningen maar vooral woonkwaliteit aan te bieden
Op professionele wijze en in overleg met haar partners wil Ons Dak een betaalbaar, kwalitatief en leefbaar woonaanbod realiseren in Noordoost-Limburg.
Wij doen dat op een transparante, correcte en servicegerichte manier met respect voor de mens, zijn omgeving en de wet.
Ons Dak wil een goede huisbaas zijn en streeft naar tevreden bewoners.
We willen laagdrempelig, transparant overleg met onze klanten en met alle andere stakeholders.
Ons Dak evolueert creatief mee met maatschappelijke veranderingen en verbetert permanent haar woonkwaliteit en dienstverlening.
Het kwaliteitsmanagementsysteem ISO 9001 ondersteunt Ons Dak om op de meest efficiënte en effectieve manier haar doelen te bereiken.
Ons Dak stimuleert de betrokkenheid en ontplooiing van haar medewerkers.
Ons Dak is zich bewust van haar verantwoordelijkheid om een kwalitatief sociaal woonaanbod te realiseren in haar regio. In overleg met haar klanten en stakeholders stemt Ons Dak haar beleid af op hun behoeften, noden en nieuwe evoluties. Ze doet dit op een dynamische en transparante wijze.
Ons Dak zoekt oplossingen en legt daarvoor alle creativiteit aan de dag, start samenwerkingsprojecten op, speelt in op opportuniteiten en voert daarin een open beleid.
Ons Dak behandelt iedereen correct, stipt, begripvol en met respect.
Ons Dak hanteert het kwaliteitsmanagementsysteem ISO 9001 als leidraad om een steeds hoger niveau van dienstverlening te bereiken door permanent haar interne processen te evalueren en te verbeteren.
Ons Dak hecht veel belang aan betrokkenheid van haar medewerkers, investeert permanent in opleiding en streeft naar maximale medewerkerstevredenheid.
Hermine Roex
administratie projecten
089 51 84 01
hermine.roex@onsdak.be
Koen Van den Bruel
directeur
089 51 84 01
koen.vandenbruel@onsdak.be
Jan Vandeberg
Directeur mens en organisatie
089/51 84 00
jan.vandeberg@onsdak.be
Enkel op afspraak.
Enkel op afspraak.
Engie Cofely veranderde van naam. De diensten en contactgegevens bleven hetzelfde maar de naam veranderde naar Equans.
Begin december ontving je de nieuwe huurprijs voor je woning. Je betaalt de nieuwe huurprijs vanaf begin januari 2022.
Om ontmoetingen in de buurt te stimuleren plaatste Stad Maaseik op het speelplein van wijk Gasthuisveld een buurthuis.
Danny uit Tongerlo heeft al twee jaar een boekenruilkastje voor zijn woning staan.
Ons Dak ondersteunt bewoners in het organiseren van activiteiten. Het doel is om buren weer samen te brengen.