Deze website gebruikt cookies om de surfervaring makkelijker te maken. Lees meer →

 

Doorlopende opdracht en domiciliëring

Doorlopende opdracht en domiciliëring

Wist je dat je je huur ook via een domiciliëring kan betalen? Veel huurders hebben al een doorlopende opdracht. Bij een doorlopende opdracht moet je bij iedere huurprijswijziging zelf de bank contacteren om het te betalen bedrag te wijzigen. Of je doet dit zelf via de app of website van je bank.

Als je een domiciliëring aangaat, geven wij automatisch het juiste bedrag door aan je bank. Uiteraard doen we dit pas nadat we jou informeerden.

Let op! De inning gebeurt maandelijks op de 10de van de maand. Op die dag moet er voldoende geld op je rekening staan om de huur te betalen. Is dit niet het geval, dan kan de bank jou een kost aanrekenen. Enkele dagen later zullen we opnieuw proberen je huur te innen. 

Indien je voor je huurbetaling een doorlopende opdracht hebt bij je bank, dan dien je deze wel nog zelf stop te zetten. Zo voorkom je dubbele betalingen. 

Wil jij ook je huur via domiciliëring betalen? Je kan dan zelf de aanvraag online doen. 

Dit kan:

« terug
webdesign by CRE8 | Disclaimer